obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Stipte? Post hier je Stipte klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
nog niet helemaal tevreden
Kees
Ik ontving laatst een mailtje met daarin tips voor hoe je de wifi ontvangst zou kunnen verbeteren.
Nou dat is mooi, er stond zelfs een link in naar een uitgebreider artikel. En wat stond daarin... je zou de firmware kunnen updaten.
Maar daar had ik al ervaring mee, dus ik mail de klantenservice met de vraag of ik nu wel of niet moet updaten, want er was wel een update beschikbaar.
Nou nee, ik moest dus niet updaten. Maar er staat in het artikel https://wiki.stipte.nl/index.php?titl...=WiFi-Tips niets vermeld van: een fritzbox 7330 modem NIET updaten!
Dus iedere jan eh... die dus, zal gewoon proberen om te updaten en dan doet de modem het niet meer.
Maar na mijn mailtje heeft men het artikel niet aangepast. Welnee, als het niet meer werkt dan brengt men gewoon een nieuw modem.
Maar goed, ik werd gebeld door een monteur dat hij een nieuw modem kwam brengen. Dat zou ik dan wel weer kunnen updaten haha. De man is wel 2 uur bezig geweest om het ding in te stellen maar ok, uiteindelijk werkte het weer.

Dat ik geen direct contact kan hebben met de technische afdeling, zit me niet lekker. Nu moet ik de klantenservice mailen en die stuurt het dan door naar de technische dienst en ik hoor niks meer. Of ik krijg een onbenullige reactie van een tiepmiep die er ook geen verstand van heeft.

Als er storingen zijn dan zie je daar niks van vermeld op de website bij klantenservice->storingen.
Dus als het niet goed werkt, waar ga je dan een oplossing zoeken? Nou ja bij jezelf natuurlijk. Soms dan..
Men is niet scheutig met informatie.

Ok even een paar 'klachten' waardoor ik nog steeds niet kan zeggen dat ik tevreden ben met Stipte. Als de verbinding werkt dan is alles ok en er zijn niet veel storingen, dus daar ben ik wel tevreden over. Maar de snelheid is toch wel te laag vind ik. Een abonnement tot 20 mbit maar ik krijg 11 mbit en dat blijft te laag.
Ik zit 742 meter vanaf de ene wijkcentrale en 1470 meter van de andere en dat mag de snelheid nooit zoveel verlagen.
Dus blijkbaar zit ik op nog een andere wijkcentrale aangesloten die 1860 meter verderop staat.
Waar zijn wijkcentrales voor als ik een aansluiting zoveel verderop krijg? Maar ja wie kan ik dat vragen bij Stipte? De klantenservice zal zeggen dat het kan kloppen, dat ik zover van de centrale zit en dan is de snelheid gewoon lager. Helaas pindakaas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog niet helemaal tevreden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tevreden met Stipte? Algemeen : 2 27 mrt 2014
fritzbox 7330 niet updaten naar 05.51 Firmware : 1 14 mrt 2014
Meerdere aanbieders via DVB-T (Digitenne) KPN niet de enige! Storing : 1 06 jan 2012
Advertentie