obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
tevreden met Stipte?
Kees
Ik kon nog geen keuze maken in de enquête hiernaast.
Ik ben best wel tevreden met Scarlet, anders had ik het op mijn werk ook niet genomen.
Er zijn weinig storingen.
Ik vind wel dat de informatievoorziening beter mag. Als er onderhoud wordt gepleegd dan wil ik dat graag per email lezen. Dan weet ik wat er aan de hand is als de verbinding wegvalt.
Als de verbinding eenmaal weg is, kan ik niet meer op de website van Scarlet bekijken wat er aan de hand kan zijn.

En nu zit ik even met een probleem dat poort 80 dicht staat, maar hopelijk wordt dat snel opgelost. Alleen zou de helpdesk mensen moeten hebben die beter op de hoogte zijn van de techniek. Als je de helpdesk belt en je hebt geen windows op de pc draaien, dan wil men niet eens meer helpen.
En als je zegt dat er iets mis is, dan zullen ze het niet eerst zelf proberen, maar leggen de schuld gelijk bij de gebruiker. In mijn geval dan :-)

Oh er is nog wel wat waar ik nog steeds kwaad over ben. Lang geleden belde ik de helpdesk, in de avond. En ik maar wachten want er waren nog zoveel wachtenden voor me. En toen was het zo laat, dat de helpdesk ging sluiten. Een stem vertelde dat de helpdesk dicht ging en ik kon het morgen weer proberen tuut tuut tuut
Je zou ze toch bij de strot willen grijpen. Laat men de rij wachtenden nog helpen, of een uur voor sluitingstijd geen telefoontjes meer opnemen, maar deze manier van handelen vond ik stijlloos. Maar omdat ik verder weinig storingen heb, zal ik niet zomaar naar een ander gaan.

Ik stem nog maar niet. Als ik snel geholpen wordt met mijn poort 80 probleem, dan wil ik wel 'ja' stemmen.
 
Kees
Ik ben wel redelijk tevreden maar vandaag flikt men weer een geintje.
Ik heb altijd een vast IP-adres gehad.
Vanmiddag is de verbinding verbroken geweest en vanzelf weer gemaakt, maar opeens heb ik een ander ip-adres!
Dus er kwam geen mail meer binnen, de website is onbereikbaar, men kan geen mail meer ophalen.
Dus moest ik weer het nieuwe adres aan mijn domain koppelen.
Ik heb daar net een mail over gestuurd aan de helpdesk want ik ben hier toch wel een beetje boos over.
Over dit soort dingen informeert men niet even per mail, er staat niks over op de website. ik als klant ben maar een lulletje blijkbaar.

Nu kunnen jullie forumgebruikers er niets aan doen :-) maar ik moet gewoon even mijn ei kwijt.

Heeft iemand anders ook deze ervaring?
Ik laat nog wel weten wat ik voor een reactie krijg op mijn mail.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tevreden met Stipte?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fiber NL neemt Stipte over Nieuws van Stipte : 2 02 nov 2018
Telefonie storing Stipte Storing : 1 26 okt 2017
Instellen Fritzbox modem 7113 Stipte Eigen telefoon netwerk : 3 24 sep 2016
Binnenkort ook via Stipte Algemeen : 2 26 sep 2015
nog niet helemaal tevreden Klacht over Stipte : 1 30 apr 2015
Advertentie