obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Stipte? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
grabit
tjoeris
Ik ben echt een leek in downloaden maar nu wil ik het gaan proberen ik ben al heel ver maar hoe stel ik grabit in ??

bvd
 
Karmozijn
Bij grabit heb je de mogelijkheid serverinstellingen in te stellen.

Welke newsserver gebruik je/
Karmozijn
 
tjoeris
je hebt er 1 die heet default en heb er 1 gemaakt met news.scarlet.nl
 
Karmozijn
Ik gebruik de Engelstalige versie.
Klik op Server Properties.
Bedenk zelf een naam bij Projile name.
hostname: news.scarlet.nl
port 119 (of met SSL 563, weet niet of scarlet dit ondersteunt)
accountname is vaak je hoofdemail adres, probeer met en zonder achtervoegsel. (vanaf @, dus xxx@scarlet.nl en xxx)
De rest van de instellingen is bijzaak, als bovenstaande werkt kun je dat nog bijstellen.


Een mooie nzb zoek site is nzbindex.nl
Laat even weten of het lukt.
Karmozijn
 
tjoeris
Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet hij krijgt geen verbinding met news.scarlet.nl heb allebei de poorten geprobeerd met gehele emailadres en met alleen de gebruikersnaam elke keer zegt hij hetzelfde
 
Karmozijn
Heeft scarlet wel een eigen newsserver?

Via binaries4all is een overzicht te vinden met providers die een nieuwsserver aanbieden. Scarlet staat er niet bij.

Wel kun je ook daar gratis nieuwssevers vinden.
Karmozijn
 
tjoeris
ik heb nu een betaalde nieuwsserver en het werkt perfect ik had dat lijstje ook gevonden en inderdaad scarlet zit er niet bij maar nu werkt het ook in ieder geval bedankt voor alle moeite
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'grabit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie