obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
je betaalt wel het minste van NL..
andreh
Jammer dat er zoweinig reacties zijn. Stap over naar Scarlet vanwege de prijs. Hoef geen hoge snelheid (Volgens speedtest.net 7000mbs terwijl maximaal 20000bms mogelijk zou zijn) omdat je dat toch vaaak neit haalt. Ziggo is voor hoge snelheid dat geval beter denk ik.
Ben in elk geval wel blij dat de helplijn van scarlet goed bereikbaar is (heb ze niet direct aan de ljin maar ze bellen wel binnen een dag terug of sturen email terug) en info vaak redelijk klopt. Bleek echter dat ze wel degelijk een brief (met sim card) en een pakket (met TV decoder) opgestuurd hadden terwijl ze aangaven dat er alleen een pakket opgestuurd werd.
En bij het `postkantoor` wisten ze er ook relatief weinig van.
Ook was de internetverbinding 5 dagen later opgeleverd dan aangegeven, althans internet verbinding werkte nog niet terwijl helplijn aangaf dat dit al het geval moet zijn. Niet zo vreemd overigens..volgens mij zijn er wel tien partijen betrokken bij het opleveren van een ADSL lijn. De snelheid is niet de hoogste van NL maar goed, je betaalt wel het minste van NL..dus in dat opzicht hoop ik een goede deal gedaan te hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'je betaalt wel het minste van NL..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie