obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne Ned1,Ned2 en Ned3 slecht
andreh
Wel apart dat ik dit probleem een aantal maanden geleden ook had. Deze weken, sinds de reshuffel van digitenne begin juli, heb ik erg slecht beeld en vooral, en dat is het meest storende, happerend geluid.
Weet iemand waarom dat met name optreed bij de niet ge decodeerde Ned1,Ned2 en Ned3 zenders ?
RTL 4,5 en 6 zijn wel goed. SBS6 is vandaag wat minder maar was vorige week volgens mij wel goed.


Hoi, Op zich niet ontevreden over scarlet maar onlangs zijn de Digitenne TV zenders veranderd en sindsdien is Ned 1,2 en 3 erg slecht. De andere zenders, die gecodeerd zijn, zijn vrijwel altijd goed. Weet iemand waarom sinds een paar dagen de zenders die niet achter de decoder zitten erg slecht zijn terwijl de anderen eigenlijk, bij mooi weer ( de zon schijnt nu over heel nederland terwijl vorige week het nog onweerde) en bij slecht weer een behoorlijk beeld geven, al was vandaag SBS6 en de lokale TV zender wel iets minder.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 07 2012 22:48:52:

Quote

andreh schreef:

Wel apart dat ik dit probleem een aantal maanden geleden ook had. Deze weken, sinds de reshuffel van digitenne begin juli, heb ik erg slecht beeld en vooral, en dat is het meest storende, happerend geluid.
Weet iemand waarom dat met name optreed bij de niet ge decodeerde Ned1,Ned2 en Ned3 zenders ?
RTL 4,5 en 6 zijn wel goed. SBS6 is vandaag wat minder maar was vorige week volgens mij wel goed.


Hoi, Op zich niet ontevreden over scarlet maar onlangs zijn de Digitenne TV zenders veranderd en sindsdien is Ned 1,2 en 3 erg slecht. De andere zenders, die gecodeerd zijn, zijn vrijwel altijd goed. Weet iemand waarom sinds een paar dagen de zenders die niet achter de decoder zitten erg slecht zijn terwijl de anderen eigenlijk, bij mooi weer ( de zon schijnt nu over heel nederland terwijl vorige week het nog onweerde) en bij slecht weer een behoorlijk beeld geven, al was vandaag SBS6 en de lokale TV zender wel iets minder.



Goed, het blijkt in elk geval voor een deel aan de USB SD card te liggen. Later ben ik USB sticks gebruikt en sindsdien veel minder last.
Tenslotte goede buitenantenne gekregen en probleem lijkt opgelost
Gewijzigd door andreh op 07 augustus 2012, 22:48
 
Karmozijn
Bedankt voor de feedback.
Karmozijn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne Ned1,Ned2 en Ned3 slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Met Bierblikjes zelf een DigiTENNE maken Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 23 jul 2012
7113: Slecht Wifi, Telefonie QoS ook matig Stipte modems : 1 11 jan 2012
Meerdere aanbieders via DVB-T (Digitenne) KPN niet de enige! Storing : 1 06 jan 2012
ScarletTV is gewoon Digitenne ? Ned2 meer storing dan Belgie KetNet Storing : 1 05 jan 2012
Advertentie