obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Sinds begin Juli is Ned 1, 2 en 3 matig
andreh
Ontvangst is juli 2012 na de verandering niet zo goed meer.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 02 2012 21:48:03:

Quote

andreh schreef:

Ontvangst is juli 2012 na de verandering niet zo goed meer.


Yagi antenne is dus wel een aanrader?(http://en.wikipedia.org/wiki/Yagi-Uda_antenna).

Het blijft raar met het lijkt er op dat mijn SDcard DEELS verantwoordelijk is voor het slechte beeld. Sinds ik weer USB sticks (Aldi) gebruik om programmas op te nemen OF GEEN opname apparatuur is over het algemeen de kwaliteit veel beter. Net als ik dit tik hapert Ned Olympische spelen weer...wat apart. Gelukkig heeft Scarlet een nieuwe ontvanger toegestuurd, die ga ik zo uitproberen. Want het blijft jammer dat opnemen niet altijd (En vooral bij SD CarDS) fout gaat. Straks ligt het nog aan de USB SDCard writer/reader.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 25 2012 13:55:22:
Jammer dat er zoveel mensen negatief over scarlet zijn, hij i toch echt niet zo duur en veel van de klachten had je kunnen bedenken. Scarlet gebruikt gewoon Digitenne en dat heeft voor en nadelen. Voordeel is dat je de TV door heel Nederland mee kunt nemen in de tent of camper of vakantiehuisje, al heeft KPN daar geloof ik idd een goedkopere oplossing voor. En mijn USB sticks zijn allemaal goed, De SD cards kunnen de schrijsnelheden juist niet aan. dus SDcards kon ik helaas niet gebruiken, geen enkele USB stick gaf bij mij problemen.
k lees wat negatiever verhalen maar ik ben toch wel te vreden over scarlet en hun digitenne. Ik heb nu hun nieuwe Funke DSC500 In en Outdoor antenne en die is echt veel beter. Vroeger had ik bij onweer wel strepen door het beeld, dat is niet zo erg, maar ook het geluid was knisperend en slecht. En dat..dat is nu voorbij. Voor mij heeft scarlet toch wel een goede prijs kwaliteit verhouding, maar goed, we weten niet of het over 2j ook nog zo is want ziggo en upc rukken wel op. Funke Digital TV DSC500 geeft in Groningen een uitstekend ontvangst bij slecht (on)weer http://dvbt4all.nl/digitenne/dsc500
Gewijzigd door andreh op 25 november 2012, 13:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds begin Juli is Ned 1, 2 en 3 matig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
7113: Slecht Wifi, Telefonie QoS ook matig Stipte modems : 1 11 jan 2012
Advertentie