obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
storing
hendrikantoon
ik ben nieuw hier ik heb een storings melding die nu al vanaf 2 mei 2014 tot heden duurt 13 mei 2014
Op 2 mei vloog mijn internet eruit en de maandag erop kwam er een monteur die een halve dag is bezig is geweest het scheen dat er iets mis was met mijn kabel in de centrale die is toen omgelegd gevolg wel een dsl signal maar geen data overdracht de dag erna is er nog een monteur geweest deze zei dat mijn modem eraan was wat ik dus niet geloofde dus heb weer gebeld en donderdag 8 mei is er weer een monteur geweest en die kwam erachter dat de netwerkkaart in de centrale ook defect was en heeft vervangen en ik moest volgens hem dan binnen 3 uur weer internet hebben dus niet geen internet ik heb intussen zo'n 20 telefoontjes gepleegd het enige wat ik hoor dat kpn ermee bezig is maar ik hoor niks en heb ook geen internet en ik denk dat ik ook niet op compensatie hoef te rekenen dat zonder internet zit en niks meer kan doen en ik heb ook al mijn nieuwe rekening binnen en die is nu velemalen hoger door mijn mob telefoon kosten bij scarlet wie kan mij helpen wat ik moet doen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefonie storing Stipte Storing : 1 26 okt 2017
storing Hardware instellingen : 2 26 jun 2014
scarlet storing internet Storing : 1 30 jun 2013
ScarletTV is gewoon Digitenne ? Ned2 meer storing dan Belgie KetNet Storing : 1 05 jan 2012
Advertentie