obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start
Karmozijn
Van 14 tot en met 23 oktober is Eredivisie Live voor iedereen in Nederland met digitale televisie gratis te ontvangen. Gedurende de Eredivisie Live 10-daagse is het hoofdkanaal van de voetbalzender bij bijna alle TV aanbieders gratis te bekijken. Op deze manier kan iedere voetballiefhebber op eenvoudige wijze, en zonder extra kosten of verplichtingen, kennismaken met de nationale voetbalzender. Onder meer Ziggo, UPC en KPN werken mee aan de actie. Klik hier voor het overzicht met alle deelnemende TV aanbieders.

Scarlet kanaal 23
Karmozijn
 
andreh
Ah, ik heb het ook zag ik. Ik hoop niet dat Scarlet hier veel ged aan uitgeeft want ik gebruik het echt niet. Het zou maar een week gratis zijn..dus we zullen zien. Ben wel blij dat er tegenwoordig een opname mogelijkheid USB bij zit (hoeveel kost dat ?) en een draadloos modem, al vraag ik me af of je het tegenwoordig ook nog zonder zou kunnen leveren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie