obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Oplevering
benh
Overstap naar Scarlet per 1 december 2011.
'smorgens om 7.00 uur geen signaal van de oude provider (Alice) meer, maar helaas geen signaal van Scarlet.

gevolg: GEEN INTERNET EN GEEN TELEFONIE.

Na acht dagen en twee telefoontjes van mijn kant, nog steeds geen signaal.
Is volgens Scalet medewerkers doorgegeven aan de lijnleverancier.
Zowel van de kant van Scarlet en van KPN zal nog contact met mij opgenoemen worden.
Niet dus!

Hoe lang zal dit gaan duren? wanneer wordt er actie ondernomen?

Ik ben op deze lokatie/aansluiteng al meerdere keren van provider veranderd, dit nog nooit meegemaakt.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 13 2011 22:16:09:

Quote

benh schreef:

Overstap naar Scarlet per 1 december 2011.
'smorgens om 7.00 uur geen signaal van de oude provider (Alice) meer, maar helaas geen signaal van Scarlet.

gevolg: GEEN INTERNET EN GEEN TELEFONIE.

Na acht dagen en twee telefoontjes van mijn kant, nog steeds geen signaal.
Is volgens Scalet medewerkers doorgegeven aan de lijnleverancier.
Zowel van de kant van Scarlet en van KPN zal nog contact met mij opgenoemen worden.
Niet dus!

Hoe lang zal dit gaan duren? wanneer wordt er actie ondernomen?

Ik ben op deze lokatie/aansluiteng al meerdere keren van provider veranderd, dit nog nooit meegemaakt.


Vandaag 12-12, monteur KNP heeft contact opgenomen en na 10 minuten signaal op de lijn, en dat na 12 dagen.
Zo'n overstap wil je niet, en er is niemand die zegt: WIJ HEBBEN EEN FOUT GEMAAKT.

En de snelheid:
500 meter vanaf centrale:
Bij Alice ben ik begonnen met 17MB, dit is afgezakt naar 16MB
En nu bij Starlet: .............. schrik niet tussen 7 en 8MB. bedroevend!!!

Ben benieuwd of ze van Starlet (zoals beloofd) nog bellen of alles naar tevredenheid is opgelost.
NEE dus, ik heb spijt van de overstap.
Gewijzigd door benh op 13 december 2011, 22:16
 
andreh
Het beantwoorden van dit forum is wel wat lastig. Hoe vaak wordt ADSL echt op de dag exact opgeleverd ? En is op het BBNedwerk een ADSL oplevering lastiger dan bij KPN ? In wezen lever je, door klant te worden bij Scarlet, wel een bijdrage aan de concurrentiepositie met KPN!!! Je ziet wat te weinig concurrent bij het mobiele internet oplevert.
Overigens is 8mbs niet slecht..ik heb, weliswaar zeker 2km van de centrale, een lagere snelheid maar voor een hoge snelheid moet je bij Ziggo zijn toch. En lage prijs bij scarlet.

Ziggo Wifi
1686748709

Verse Scarlet verbinding met Fritz Modem
2-3km van Telefooncentrale
1686391762
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oplevering Scarlet Stipte Abonnementen : 1 05 jan 2012
Advertentie