obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de decoders die Stipte bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Funke Digital TV DSC500 buitenantenne is veel beter
andreh
Jammer dat er zoveel mensen negatief over scarlet zijn, hij i toch echt niet zo duur en veel van de klachten had je kunnen bedenken. Scarlet gebruikt gewoon Digitenne en dat heeft voor en nadelen. Voordeel is dat je de TV door heel Nederland mee kunt nemen in de tent of camper of vakantiehuisje, al heeft KPN daar geloof ik idd een goedkopere oplossing voor. En mijn USB sticks zijn allemaal goed, De SD cards kunnen de schrijsnelheden juist niet aan. dus SDcards kon ik helaas niet gebruiken, geen enkele USB stick gaf bij mij problemen.
k lees wat negatiever verhalen maar ik ben toch wel te vreden over scarlet en hun digitenne. Ik heb nu hun nieuwe Funke DSC500 In en Outdoor antenne en die is echt veel beter. Vroeger had ik bij onweer wel strepen door het beeld, dat is niet zo erg, maar ook het geluid was knisperend en slecht. En dat..dat is nu voorbij. Voor mij heeft scarlet toch wel een goede prijs kwaliteit verhouding, maar goed, we weten niet of het over 2j ook nog zo is want ziggo en upc rukken wel op. Funke Digital TV DSC500 geeft in Groningen een uitstekend ontvangst bij slecht (on)weer http://dvbt4all.nl/digitenne/dsc500
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Funke Digital TV DSC500 buitenantenne is veel beter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Maken van een eigen buitenantenne Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 07 jan 2012
Advertentie